Попкорн допомагає серцю і захищає від раку
Попкорн і цілі злаки зерна, згідно з останніми дослідженнями, просто напаковані корисними антиоксидантами. Вміст цих речовин такий же як в фруктах і овочах.
Результати дослідження в Університеті Пенсільванії опублікували на щорічній конференції Американського хімічного товариства. Вчені на чолі з Джо Вінсоном виявили, що попкорн і цільне зерно містять велику кількість рослинних поліфенол антиоксидантів, які допомагають знизити ризик серцевих захворювань, раку та інших захворювань.
Поліфенолів багато особливо у фруктах і овочах, а також значна кількість в чаї, пиві, оливковій олії, каві, шоколаді і горіхах. Антиоксидантний ефект поліфенолів до 10 разів більший, ніж вітамінів С і Е.
Доктор Джо Вінсон був дуже здивований кількістю поліфенолів, які його команда виявила в попкорні. Раніше вчені вважали, що активним інгредієнтом корисним для здоров’я в цільних зернах є волокна. Але останні дослідження показали, що поліфеноли можуть бути ще більш важливим.
За словами доктора Вінсона миска попкорна містить таку ж кількість поліфенолів, як яблуко.
Popcorn не сучасний продукт, перша згадка про його виробництво й споживання може бути простежена до американських індіанців. Попкорн дуже популярний в Америці в ході промислової революції, а потім поширився по всьому світу.
Сьогодні ми зустрічаємо з ним майже кожен фільм, але його можна приготувати для себе і вдома в мікрохвильовій печі або на сковорідці.
Нагрівання кукурудзяних зерен спричиняє їх розрив. Якщо попкорн, приготовлений без жиру, він стає дієтичним харчування. Має низьку енергетичну цінність, багатий на клітковину і вже згадані поліфеноли і натрію або цукру.
Попкорн зазвичай подається солоний чи солодкий. У Північній Америці, найпопулярніші солоні версії, в той час як британці віддають перевагу солодкому попкорну.
Далі по темі:

Ваш відгук: